Skvělé tipy

Máte web, ale nechodí na něj návštěvníci? Začněte optimalizovat…

Z každé strany slýcháte, že díky internetu můžete podnikat bez ohledu na místo bydliště, ale podle statistik na vaše stránky nechodí dostatek návštěvníků? A ti, kteří už na web náhodou zabloudí, nejsou relevantní a rychle se dávají na úprk? Pak vám zřejmě nikdo neřekl, že bez práce nejsou koláče. Analogicky „bez SEO není návštěvnost“. Co magická zkratka znamená a jak byste měli na svém online projektu zamakat?

Co je to SEO?

SEO je zkratkou anglického sousloví Search Engine Optimization, česky optimalizace pro vyhledávače. Jedná se o metodiku tvorby a následných úprav webu tak, aby byl vhodný pro automatizované zpracování internetovými vyhledávači.

Jinak také – SEO označuje techniky, díky kterým se stránky umístí na lepších pozicích v organickém vyhledávání než konkurence. Není tajemstvím, že většina lidí kliká na výsledky na předních pozicích. Chcete-li se mezi ně dostat, nezbude vám, než se intenzivně věnovat optimalizaci.

Jak se TO dělá?

SEO není jednorázový proces. Obecně se děli na off-page a on-page faktory – některé procesy se dějí přímo na webu, jiné prosazování webu v SERPu (SERP = search engine results page) ovlivňují nepřímo.

K základním prvkům patří budování zpětných odkazů neboli linkbuilding. Nenechte se však zmást prvním dojmem – váš web potřebuje především kvalitní odkazy z autoritativních webů, které není snadné získat. Zároveň byste měli postupovat „přirozeně“, jinak vám hrozí penalizace ze strany vyhledávače.

Vše začíná „klíčovkou“

Než se do optimalizace webu pustíte, měli byste znát vhodná klíčová slova. K tomu vám poslouží analýza klíčových slov, kterou pro vás udělá vybraná agentura.

Chcete-li mít v SEO jasno, obraťte se na odborníky. Ušetříte spoustu peněz i času. Dobrou volbou jsou profíci z firmy SEO Consult. Další informace najdete na http://www.seoconsult.cz/sluzby/analyza-klicovych-slov.

Leave a Comment