Auto-moto Pro muže

Populární ojetina: Iveco Daily třetí generace

Hledáte velkou dodávku, která vám bude spolehlivě sloužit a každodenně dřít po dobu dalších několika let? Najít v segmentu ojetých užitkových vozů ten správný model může být oříšek, ovšem v případě Iveco Daily chybu (pravděpodobně) neuděláte. Třetí generace vyráběná v letech 2000 – 2006 patří k cenově dostupným vozům a oproti předchozím generacím má spoustu technických vymožeností.

Dodávka Iveco Daily třetí generace se vyráběla po dobu šesti let, a to v různých variantách provedení karoserie. Nejčastěji narazíte na verzi s vysokou střechou a dlouhým rozvorem, která je pokládána za jednu z nejlepších dodávek vůbec. Na své si však přijdou i zájemci o dodávku určenou k přepravě osob.

Jak je na tom Daily s výbavou?

Iveco Daily je především pracant, a proto vás možná výčet prvků v základní výbavě zklame.

Jaký motor zvolit?

V počáteční fázi výroby třetí generace byl v nabídce atmosférický dieselový agregát o obsahu 2.8 litru. Disponoval výkonem 66 kW a v případě přeplňované varianty pak nejvyšším výkonem 78 kW. K mání byla také verze s vstřikováním paliva Common Rail o výkonu až 92 kW.

Do nabídky se postupem času přidal i další přeplňovaný agregát s turbem a variabilní geometrií lopatek. S výkonem 107 kW byl ještě silnější než předchozí motory.

V roce 2003 se Iveco Daily začala nabízet také se dvěma slabšími motory o objemu 2.3 litru (74 a 88 kW) a o rok později následovaly poslední modernizované motorizace – třílitrové turbodiesely s výkonem 100 a 122 kW.

Na co si dát pozor?

Dodávka Iveco Daily netrpí velkými technickými problémy a poruchami. V praxi tedy záleží spíše na přístupu předchozího majitele a jeho vztahu k pravidelné údržbě. Dalším nedostatkem může být koroze.

A kde se po kvalitních ojetinách poohlédnout? Zaměřte se na prodej dodávek ve Vans Centre – odborníci vám s výběrem ochotně poradí a doporučí vhodný model.

Leave a Comment

„Když už člověk jednou je, tak má koukat aby byl. A když kouká, aby byl a je, tak má být to, co je a nemá být to, co není, jak tomu v mnoha případech je.“ Jan Werich